Download Grapevine toolbar, stay only 1 click away

toolbar powered by Conduit

Friday, May 21, 2010

MUMZEL PARTY PICS...KILLA ALONG SIDE, STAKE U CLAIM

BEAT MI BIBLE, HOLY WATER, PSALMS..... SALTTTTT!!!

PIC 1...Mumzel a shock u inna mek u pale sooo? Wah u do u hairdresser mek she giv u dat Joe Dirt mohawk. U Boo Rodney looking very uneasy like him hav somewhere 2 be.

PIC 2...Naje N Shizzle unnu look like 2 smurfs inna di ppl dem party, Naje dat MC Hammer knickers...U know u wrong.

PIC 3....Mash out tomato pon piece a board, wat di hell dat pon u head. N dem knee deh 2 much kneeling dung, dem a beg likkle grease

PIC 4...Why U a advertize dat big battle scar pon u belly ? U hav a hold compartment desso weh waan clean out n empty

PIC 5n6....(shaking my head) U batty so old, cobweb a tek it. Dat tattoo man hav di heart of a lion....wen darkness falls n di moon eclipse, ppl get fraid black widow who u waan climb up dat spider web fi go jap inna da hole deh, negative on dat 

7 comments:

  1. BEAT MI BIBLE, HOLY WATER, PSALMS..... SPIN MI ROLL, SALTTTTT!!!

    FATHER GOD IF U HAV A MINUTE COME C WAT A GWAAN, DOOO

    ReplyDelete
  2. YOOOOOOOOOW HOW DEM A GU SU HAAAAD!

    ReplyDelete
  3. Lawwd god..mek a stomp mi foot two time an trow de salt ova mi shoulda!!!

    ReplyDelete
  4. Caribbean Fashion PoliceMay 21, 2010 at 3:21 PM

    Rasssssss is all mi can sah star..

    ReplyDelete
  5. The blood is upon dem mi seh...wth a gwaan wid dem ppl yah man di spiderweb hav mi weak in the knees, she original...crawny beyond believe

    ReplyDelete
  6. lmaooooooooooo yo kizzy a weh u get your talk dem mama dwrclllllll woooi mi summer body n x-mas face lawwd but u figet fi ask har pic3 a weh she hav on if she thing she a go a rass bed no sah n dat damn gyal weh cobwebb up need fi stop thats just a big FAIL woii kizzy a so u dash it fi real

    ReplyDelete
  7. no sah...dem need more than jesus to hell

    ReplyDelete