Download Grapevine toolbar, stay only 1 click away

toolbar powered by Conduit

Saturday, May 29, 2010

DOUGIE PLATINUM *Girls Gone Wild* Rapture Lounge Queens 5/28

IT'S BIZNIZ AS USUAL (In my best Bruce Golding voice)
YES MR. FASHOINIST DP...





LISSEN MI DOUGIE MI CYAA BADDAAA !!!!!

PIC1...Mr. Battynumb himself, inna cut off foot pants n wait deh... Dougie weh u Clarks?

PIC2...Mek up u mind, pick a dyam side.U say man wid di muscles n u seh woman wid di 2 soccer ball pon u chest. Back pain mussi a kill u. Look like if smaddy juck u wid a pin u wud go flying 2 di moon.

PIC3...Peeeee why di hell u lef Bronx go Queens fi blind more ppl. U cyaan mark up so n where frock wid so much spot. Dat lobster pon u han P, wat were u thinking. Dem need fi put  pon a farm some weh a Texas fi gwann run some crow.

PIC4...U save so much wid dat outfit n hairstyle n u still cudden by a shirt? Come on man do better

PIC5...Denial Barbie n Confused Ken...Mario n Star Barbie. Mario heng on pon u support system yes, not every woman cud accept u "back n forth" lifestyle

PIC 6n 7...Dougie u get dem girl deh 2 fi di rice a 1. Dem nuh appealing ataal. Next time u a keep a party name "girls gone wild", plz get some GIRLS n not from beasts n company

46 comments:

  1. KIZZY MI DEDDD LMAO...U AWFUL BAD ENO, "BATTY
    NUMB". MI GO DOUGIE PARTY N MI WISH MI DID STAY HOME N LISSEN DI NEWS, IT WAS LESS DEPRESSING

    ReplyDelete
  2. dwl...lissen me, if u do u ting u fi dweet n dweet proud. Mi cyaa badda wen dem "back n front" man ya. Pick a side n stay pon it.

    ReplyDelete
  3. BWAHAHAHAHAHA THIS SHIT IS FUNNY........LIKE WTF WERE THEY THINKING?

    ReplyDelete
  4. Mario lef Dolly bcuz him find out shi bi n go tek up dis ya crackhead barbie, she never stay good yet, she ever look like salvation army dress har. N she wudden even tek care a har parents every day dem cuss har fi change har lifestyle.

    ReplyDelete
  5. anonymous, don't kill meeee. Wat were they thinking, u mean wat were they taking. Dis no normal. Wid dose inflatable devices pon fi har chest, suppose smaddy attack har, how she fi fight? all dem haffi do is bore 1 wid a common pin n pchhhhhh she gone flying into oblivion, how dat sexy? no sah mi nuh get it

    ReplyDelete
  6. Dem tattoo dehhhh, wen she walk a road ppl no run from har? an she a big woman 2 probably hav kids, she look crawny ughhhh!!!!!

    ReplyDelete
  7. dwl mi c har n drop mi laptop n dash weh mi tea. It look smaddy did a practice pon har, u c how di scorpion look like a big King lobster pon har han? She is a well renowned cougar fron the Bronx a she say ntn ova 25

    ReplyDelete
  8. Mi hear say Dougie did get deport 1 time n tru dem use 2 beat n kill batty man a Jamaica, him tell dem if him go home dem a go kill him, so America grant him assylum lol

    ReplyDelete
  9. Kizzy whyyyyyyyy rofl, all a dem ya inna 1 party.
    Da gurl deh inna di purple bra, she nuh c say she lost di madhouse dung di road,is a man she come look fi dash sitten gi. Da sweat up skin 1 deh pon di bar look stink, a rub off all a har dirt pon Dougie white pants

    ReplyDelete
  10. dwl a weh dem come from man 2 damn funny luuuuuuuuuu

    ReplyDelete
  11. Wah mi do? So mi buy it , so mi sell it lol

    ReplyDelete
  12. Some a dem fi ban from public viewing, dem fi charge fi public mischief

    ReplyDelete
  13. gi dem life, corporal punishment lol...mi a vote fi it

    ReplyDelete
  14. mi eye still cat focus good pom the hippo inna de blue so call dress ....it hurt mi man

    ReplyDelete
  15. Cover u eye n peep thru u finger. Sry mi 4get 2 post d warning sign

    ReplyDelete
  16. So whaapen if Dougie bi a nuh crime. Nuff a unu a lie 2 unu self n unu nuh different. Him airport job a pay, Fashion God ever proper n some a unu wudda luv fi be him, badmind grudgeful envy n greed a unu disease. Rayyyy mi fen Dougie a u say fashion fwd

    ReplyDelete
  17. ANONYMOUS 2:36...U A 1 A DEM WEH A TEK DI MAN DEM WEH A WOBBLE...YEA HIM FASHION FWD N TEKKING DI WORLD BY STORM BACKWARD. MI NUH BELIEVE INNA NUH FRIGGIN BI,EITHER STR8 WOMAN OR STR8 MAN 2 U TING, NO BOUNCING

    ReplyDelete
  18. Anonymous 2:36 thnx 4 ure comment, badmind, grudgeful n envy mean the same thing. So since mi know u IQ level, mi a ignore u okayyyy

    ReplyDelete
  19. well put Kizzy ......a wah do dem!

    ReplyDelete
  20. @ Raver sry mi cyaa help u den dwl...mi hav on my Sean Paul shades a view dem. Him cyaa c much thru dem or else him wud grow back him headside n stop rock dat "almost Mohawk" n him ever hav dem on bout him waa c the world differently, plz.

    ReplyDelete
  21. lololol dwllllllllll u dutty like ...beg u a wear cause mi nuh waa go blind

    ReplyDelete
  22. I agree with that statement about either love man or woman. Being bi is being confused. I had a co-worker who was I thought a lesbian. Now, she di with a man. How I see it? When things don't work out with one gender they go to the next. She is so much happier now with the man. It's seeking attention that they missed. As for Dougie I know people who know him. They said they know he is. Airport money cant buy you expensive european clothes.

    ReplyDelete
  23. BEING FUNNY I GRUDGE DANCEHALL PEOPLE. I GRUDGE AND I HATE THAT.
    1)I HAVE TO THEIF MY CLOTHES TO MODELING INNA THE CAMERA.
    2) I GRUDGE DI GYAL WHO HAVE TO SLEEP WITH NUFF MAN FI GET MI PADS, WEAVE, POCKET MONEY.
    3) I GRUDGE THAT I DON'T HAVE STATUS IN AMERICA... OH MY GOD I'VE BEEN UP HERE IN AMERICA FOR 10 YEARS AND I USE TO MAKE CRAZY MONEY AND DON'T HAVE MY GREENCARD.???
    4)I GRUDGE DI GYAL WHO A KOCH OR RENT A ONE ROOM.
    5) I GRUDGE THAT I HAVE WELFARE.
    6) I GRUDGE THAT I LEAVE MY CHILDREN HOME ALONE.
    7) I GRUDGE THAT I DON'T TAKE CARE OF KIDS AND IF YOU NEVER ASK ME, YOU NEVER KNOW THAT I HAVE CHILDREN.
    8) I GRUDGE THAT I HAVE TO SLEEP WITH BOTH MAN AND WOMAN TO GET MONEY, CLOTHES, AND HOOK UP.
    9)I'VE SLAVED MY PUSSY SO MUCH I DON'T KNOW IF I HAVE STD, HIV, AIDS, AND HERPES.
    10)I GRUDGE THE GIRLS WHO HAVE TO BEG TOM, DICK, HARRY FI GIVE ME MONEY FOR MY DANCE.

    IF YOU HAVE ANY MORE TO ADD TO THE DANCEHALL GRUDGES PLEASE ADD TO THIS LIST. DO YOU REALLY THINK "DECENT PEOPLE WILL HATE ON THAT LIFE"?.UMMMMMMMM

    ReplyDelete
  24. ANONYMOUS 3:59 u kill meeee...airport money cyaa buy European clothes lawd dwlllll....unless him a pilot. A 1 propeler dougie spin as is not pon nuh plane.

    4:15 Shake mi han dwlllll...mi waa know wah ppl fi grudge Dougie fah, fi him 2 lef foot dem n him fake gucci hmt plz

    ReplyDelete
  25. dwlllllll lol rofl no man cya stop read it ova

    ReplyDelete
  26. @ raver mind u ketch yiego dwl...Anonymous thanx 4 dat Grudge poem it has been saved 2 my PC...Mi haffi go read it again wen mi feeling down lol, no man u terrible badddddd (wiping my eyes)

    ReplyDelete
  27. Dougie cyaa go a sea,him will tek een wata tru him batty n sink like di titanic. Anybody weh tink him str8 dem a live inna major luuuu. Everyday him talk bout nobody cyaa touch him cuz Garden man back, him don't even come from Tivoli,a Barbrican him come from.DP fi stop it n embrace who him is n dem big woman deh weh deh wid him nasty 2 cuz mi sure nuff a dem know

    ReplyDelete
  28. A MOSES DAT INNA DI PURPLE BRAZIERRE? LMAO LAWD QUEENS PPL FUNNY (No pun intended).SO WEH KP DEH HIM SIDEKICK? DAT PIC WID SHE A KISS HIM TURN MI STOMACH TILL DIS DAY CUZ SHE A MAN SO IT JUS MEK DI GAYNESS STAN UP INNA MI FACE N GI MI A RAAS REALITY BOX

    ReplyDelete
  29. Bwoy dem anonymous yah gud fi di heart, mi cyaa stop laaf. Anon 5:03 so is a real kiss or a peck Kim Possible giv him?

    ReplyDelete
  30. KIZZY REAL KISS....ON THE LIPS, MAD MI MATE, BUN MI EX KISS PON DI MOUT.I THINK IT WAS AT HAR RED, WHITE N BLUE PARTY LAST YEAR, SICKENING. SHE HAV MORE MUSCLE DAN HIM SO HIM LOOK LIKE HAR BITCH

    ReplyDelete
  31. my word how dat look now man ...@ anon.5.09

    ReplyDelete
  32. @ raver crawny beyond believe...it look like a car accident, u want 2 look away but u can't

    ReplyDelete
  33. Di whole a unu life miserable, unu cyaan live like Dougie no day. Him hav him money n him good up job n him gears tite unu badmind fi tru. A tru him nuh want none a unu

    ReplyDelete
  34. a read mi read wrong or something?? who want who ????????? who badmind whooooo??????? hahahahaha u funny nuh rahtid

    ReplyDelete
  35. anon. 5:39... dis was posted by Dougie 2day' "I'm here over the junk yard at Shea Stadium waiting on dem to finish fix my truck!!!" a dat we badmind him fah?.

    Di dusty ole cobweb ridden house weh him live inna a Queens a dat we badmind him fah? Or di worlds'best job "Sir are u checking any luggage" a dat we badmind him fah.

    Di Gucci made in China dat we badmind him fah.
    Tell me, mi really waa know. HMRCT...unnu luv follow hype n nuh know wah it entails

    ReplyDelete
  36. IF YOU ASK ME, ANOY 5:27 SOUND LIKE SOMEONE WHO AH FUCK HIM OR HER.( WHATEVER U WAN CALL DOUGIE) PLEASE, EDUCATED PEOPLE KNOW THAT YOU ARE "RICH" BY YOUR ASSETS. NOT WHAT YOU SHOW. STOCKS, BONDS, INVESTMENTS PROPERTY, IS HE INVESTING INTO SOMETHING TO KEEP MAKING MONEY FOR HIM. OH YEAH SPENDING ON FISHES FROM THE BOTTOM OF THE SEA. OH YEAH HIM HAVE HIM FISHING BUSINESS............AS ME HEAR AH NUFF FISH HIM TRY FI CATCH.

    KIZZY ADD THIS PON MY LIST.

    I HATE THAT I HAVE TO LOOK AT OTHER BITCHES UP AND DOWN BECAUSE I'M INTIMIDATED BY OTHER GIRLS THAT THEY WILL LOOK BETTER THAN ME.

    I HATE THAT I HAVE TO ACT LIKE I'M BETTER BECAUSE I DON'T WANT THE NEXT GIRL TO SHINE MORE THAN ME.

    I HATE THAT I HAVE TO BRAG AND LIE INNA A VIDEO BECAUSE I'AM MISERABLE AND I HAVE LOW SELF-ESTEEM.

    ReplyDelete
  37. LMAO LOL WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAA COBWEB HOUSE, JUNK YARD CAR? DI NASTY GYAL OR MAN AH CHAT BOUT MISERABLE PEOPLE. EVEN HIS LIPS LOOK LIKE A FISH. WHEN YOU SUCK NUFF DICKS DI LOWER LIPS HANGS AFTER A WHILE.

    GAY GUYS HAVE THIS LOOK ABOUT THEM. GAY GUYS HAVE THIS LALA LAND LOOK ABOUT THEM. START LOOKING AT GAY MEN AND YOU'LL SEE THAT LOOK. LADIES, IF YOU GO ON A DATE WITH A MAN AND YOU WANT TO KNOW IF HE SWINGS BOTH WAYS TAKE HIM TO THE VILLAGE. IF NUFF GAY GUYS CHECK HIM, HE GOES OR WENT OR WAS THAT WAY!

    THE ONE'S I HAVE RESPECT FOR IS THE STRAIGHT UP BATTIEMAN THEM THEM DONT HIDE IT. BIG UP PATRA AND FOWLEY FROM BROOKLYN. THE BIGGEST YARDIES BATTIEMAN FROM BROOKLYN. MI SEE THEM A FEW MONTHS AGO.

    ReplyDelete
  38. rofl dwllllllllllllllll @ kizzy ....a mussi dat she / him wah hear yes

    ReplyDelete
  39. I REMEMBER I WENT TO HIS PARTY ONE YEAR AND PURE FISH IN THE PLACE AND THE ONE PEARL BWOY TOO. SEE HIM LATELY HIM LOOK LIKE HIM HAVE AIDS. HIM LOOK LIKE THAT 50 CENT PICTURE RECENTLY SAYING HIM GET SKINNY TO DO A FILM. EVEN PEARL BWOY HAVE THAT LA LA LAND LOOK.

    ReplyDelete
  40. THAT BIG WOMAN INNA THE BLUE DRESS DI CIRCUS MISSED HER? THE ONE IN THE LEAPARD MULE THAT BACK IN THE DAYS......USE TO SEE HER INNA JA VIDEOS. I THOUGH SHE WAS FROM ENGLAND. THAT ONE HANGING ON DOUGIE BWOY NO WORDS CATCHING MY BREATH

    ReplyDelete
  41. helllppppp....anonymous 6:13 say Dougie suck 2 much dick so him lower lip drop woiiiieeee mi cyaa baddaaaaa rofl. Pick a name me waa differentiate u an address u wit respect dwllll

    dwl@ anon 6:38 grab u oxygen mi dear. Mi nuh know how fi har head side so scanty, she mussi only cud afford 1/2 pack a hair fi kotch pon di top

    ReplyDelete