Download Grapevine toolbar, stay only 1 click away

toolbar powered by Conduit

Thursday, April 22, 2010

SHEBADA DEM USE YUH AS BAIT, DEM DID WAA KETCH A FISH...



Mi C dis a float round di worldwide web n I cudden help but post it, it kill meeee. Dwllll Shebada yuh nah mek nuh bwoy trick yaaw, u smarter dan demmmm.  Mi nah lie thou u cudda pass fi a woman on this voice recording. Mi not laafing afta u thou mi laafing wit yuh dis shit hillarious baddddd...Look herrrrrrrre dwllll don't mek nobody use u fi no bait . U wife, u  kids n u fans dem love u baddddd !!! Still mi did a wait pon u fi seh Marlon u luddyyyyyy....

2 comments:

  1. WEH DEE...DWL MURDAHHHHHH.....SHEBADA A SPEN BOUT 10 MINUTE A TRY FIGURE OUT WHO MARLON IS BW HIM HANG UP DI DAMN PHONE, LOLLLLLLLLLLL

    ReplyDelete
  2. wooooooooooooooaiiiiiiiiiiiiiiii ummmm"I DONT KNOW TO WHOM I'M SPEAKING!!!!!!!!!" LOL LOL LOL

    ReplyDelete